Bitlis’te 15 kilogram uyuşturucu ele geçirildi, 3 kişi tutuklandı

Bitlis'te narkotik ekiplerinin yürüttüğü çalışma kapsamında durdurulan bir araçta yapılan aramada, akaryakıt deposuna gizlenmiş 15 kilo 414 gram uyuşturucu ele geçirildi.

23 Haz 2026 - 11:10 YAYINLANMA

Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince gerçekleştirilen operasyonda, bir aracın akaryakıt deposuna gizlenmiş halde yüklü miktarda uyuşturucu madde ele geçirildi.

Ekiplerin çalışmaları neticesinde Bitlis merkezde durdurulan araçta yapılan aramada, akaryakıt deposuna zulalanmış 20 parça halinde toplam 15 kilo 414 gram uyuşturucu madde bulundu.

Operasyon kapsamında "Uyuşturucu Madde İmal ve Ticareti" suçundan gözaltına alınan 3 şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheliler, çıkarıldıkları adli mercilerce tutuklanarak cezaevine gönderildi. (İLKHA)

Kaynak :
İLKHA

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: