Polis olduklarını söyleyerek yaşlı kadının altınlarını alan 3 kişi tutuklandı

İstanbul'da kendilerini polis olarak tanıtıp 79 yaşındaki bir kadını ziynet eşyaları ve dövizlerini alarak dolandırdıkları iddiasıyla gözaltına alınan 3 şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.

25 Haz 2026 - 10:45 YAYINLANMA
Polis olduklarını söyleyerek yaşlı kadının altınlarını alan 3 kişi tutuklandı

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Dolandırıcılık Büro Amirliği ekipleri, 19 Haziran'da Eyüpsultan'da yaşayan S.G. isimli kadının dolandırıldığı yönündeki başvurusu üzerine soruşturma başlattı.

Yapılan çalışmalarda, şüphelilerin 17 Haziran'da mağduru gün boyunca telefonla arayarak "Hakkınızda şikayet var" şeklindeki ifadelerle güven kazandıkları tespit edildi.

Soruşturma kapsamında, zanlıların yönlendirmesiyle yaşlı kadının 18 Haziran'da banka kasasında bulunan ziynet eşyaları ve dövizlerini aldığı belirlendi. Şüphelilerden birinin daha sonra gece saatlerinde mağdurun evine giderek altın ve dövizleri teslim aldığı, ardından bir kuyumcuda altınları bozdurarak dolara çevirdiği ortaya çıktı.

Polis incelemelerinde, bakıcısıyla yaşayan yaşlı kadının özellikle bakıcının evde bulunmadığı zamanlarda hedef alındığı ve şüphelilerin mağduru evde yalnız kalması gerektiğine ikna ettiği saptandı.

Yürütülen operasyon sonucunda yakalanan 3 şüpheli gözaltına alındı.

Şüphelilerden biri ifadesinde, komisyon karşılığında çalıştığını, bu işten 1000 dolar kazandığını ve elde ettiği parayla televizyon satın aldığını söyledi.

Emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edilen zanlılar, hakimlik tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi. (İLKHA)

Kaynak :
İLKHA

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: